1/11/15- Contest Review Lynk.my 2015 & Pocong ?



      Contest Review  Lynk.my  2015 & Pocong?


       Assalamualaikum semua. Pertama sekali saya ingin 


menngucapkan selamat  Bulan November. Kita bersyukur ke 

hadrat Ilahi kerana masihhidup dan bernafas sehingga  kini. 

Tazkirah sebentar.

      Ok marilah kita masuk ke topik asal. Nampak tajuk atas 

yang dibold itu? Berdasarkan kajian daripada Prof Karim 

Singh Walia peluang untuk saya memenangi adalah 

sebanyak 0.0099 % dengan menggunakan abucus ataupun 

sempoa.


Image result for sempoa



 Sempoa . Bukan sempurna




Antara syarat nak menang  saya kena tulis tentang sistem 

Lynk.my dan lain-lain syarat yang diberi. Saya malas nak tulis  

panjang sebab saya tahu anda semua pemalas nak baca 

ibarat lembu  tunggu disuap oleh  Pakcik Kordi. Saya pun 

malas nak baca juga tapi terpaksa.




                          
CONTEST REVIEW LYNK.MY 2015

                                             
        Nampak tidak duit Rm 4000 tu?Bagaimanakah nak 

dapatkan? Sat saya beritahu. Jangan risau kalau kita 


menang ,kita akan buat kenduri. Pocong tidak akan makan 


sorang-sorang kerana kita sebagai 1  komuniti 1malaysia

oleh PM Zimbabwe Yakamedu, Alfonso DeAlbuqeukaki




                        
  Wajib menulis review tentang system lynk.my

    
    Apakah itu sistem lynk.my? Bek ampa baca ,aku la ni 

penat dah tulis.  Sistem ini untuk orang Malaysia saja

yang mana untuk membantu mengiklankan kedai, acara 

atau acara jemputan untuk Rumah Terbuka.Bila nak ada 

Rumah Terbuka?? Rumah Terbuka diadakan ketika Rumah 

itu tidak kunci pagar. Sila masuk dengan percuma.

                  
CONTEST REVIEW LYNK.MY 2015


Untuk pengiklan -boleh iklan dengan harga Rm 10. Register 

Free.

 Untuk penerbit- haaaa.Yang ni la yng ditunggu-tunggu. 

Cangak lagi  yang bermaksud tunggu apa lagi. Nak dapat 

duit? Ibarat kacang Cap tangan Ngan YINNNNN  yang 

berharga Rm 3.00.


                       Image result for kacang cap tangan


   Sistem ini dia memendekkan link kita macam pic 

bawah.Kita kongsi dengan orang link ini pastu dia klik dapat 

la duit.


                                    
CONTEST REVIEW LYNK.MY 2015



                                          
pastu dia akan bertukar menjadi Transformer Autobot 

seperti di bawah 



CONTEST REVIEW LYNK.MY 2015




Penapis yang cekap- Maksud dia tidak ada trafik yang jahat 

yang membazirkan duit pengiklan. Penapis ini dikendalikan 

oleh haiwan peliharaan lynk.my. Sat aku tunjuk gambar dia. 

Peringatan ni bukan penapis air. Gunakan otak bukan 

gunakan kaki.


                           
CONTEST REVIEW LYNK.MY 2015


Statistic lak. Sat aku tunjuk lagi. bagi puas hati.


CONTEST REVIEW LYNK.MY 2015

Bagaimanakah dia bayar? Dia bayar online . Dia tidak guna 

COD .Tahu tidak COD itu apa? Ia adalah Cash On Delivery . 

Bukan Call of Duty video games tu. Paling best dia bayar 

guna bank Malaysia. Dia tidak terima bank Uganda ka bank 

Zimbabwe ka bank Planet Pluto. Tidak ada sama sekali.


          Saya harap anda terhibur dengan tulisan tangan saya. 

Sat ada lagi. Teruskan membaca. Serius ni last dah. Aku pun 

penat.


  Wajib menulis tentang pertandingan ini termasuk 

senarai hadiah dan kategori yang dipertandingkan.

                                

Ada 3 kategori . 

1. Top Seo - Duk dalam page 1 google. Boleh challenge 

dengan otai2 .

2. Top LynkUndi- berdasarkan undian anda untuk 

menentukan saya menjadi Ahli Parlimen Bukit Pocong Lompat-

lompat si Katak Lompat.

3. Top Creative- Adakah saya kreatif untuk menjadikan 

Malaysia aman damai? Tepuk dada tanya orang sebelah.



 ok ni hadiah dia. Jangan risau kalau kita menang. Kita kongsi 

sama-sama. Kita buat kenduri PizzaHut. Nantikan trik terbaru 

esok pagi .

Related Posts:

37 Responses to "1/11/15- Contest Review Lynk.my 2015 & Pocong ?"

  1. Entri yang sempoi. Semoga berjaya.. Saya pun join juga.. ;D
    http://www.sufferedge.my/2015/10/contest-review-lynkmy-2015.html

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. ok bro...nanti kita pergi jalan- jalan cari makan

      Delete
  3. Selamat ber kontest yer pocong....Ehh pocong alam maya rupanya...

    ...anyway good luck yer..

    Contest Review Lynk.my 2015

    ReplyDelete
  4. Miaoo...Miaoo...Miaoo
    Jalan-jalan singgah cari makanan dalam blog tuan...

    Miaoo-miaoo nak ucapkan Semoga berjaya untuk kontes ni...

    Jangan lupa klik yer (untuk tabung si miao-miao)--->Contest Review Lynk.my 2015

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuan jumpa makanan apa dalam blog saya? ahhaha

      Delete
  5. good luck dalam Contest Review Lynk.My 2015 ye. Btw style nama domain ni. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehheheh....pocong kerja dengan pizza...sebab tu selalu makan pizza

      Delete
  6. good luck.. tasha aqisha dari contest review lynk.my 2015 jugak...

    ReplyDelete
  7. Salam buat bro.... Semoga berjaya dalam contest review lynk.my 2015.

    ReplyDelete
  8. Kreatif sekali entri penyertaan ini. Semoga berjaya dalam contest review lynk.my ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaa...kreatif la sangat..ni pun x larat tulis...rasa mcm panjang..

      Delete
  9. Haha sangat menarik. Contest Lynk.my ini memang lumayan. Semoga anda terpilih menjadi salah seorang pemenang nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaa...kreatif la sangat..ni pun x larat tulis...rasa mcm panjang..

      Delete
  10. As always,informative & hilarious.You help a lot of people here.I wish you Success!!

    ReplyDelete
  11. thank you lazy snake...i help you...you help me later...that my word.

    ReplyDelete
  12. Sempoi dan menarik juga dibaca, lol..
    Contest Review Lynk.my by Astrallusion Arc

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaha...sempoi bak ang...saya tulis ini habis rajin dah ni...

      Delete
  13. Sempoi gila artikel pocong lapar pizza hut..hehee..ini mesti kes lapar ni..

    Good luck.. kak Aya pun baru join juga.. http://www.bloggerwanita.com/contest-review-lynk-my-2015/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai akak..saya lapar la..nak makan dengan akak boleh tak??

      Delete
  14. Tu dia habak mai... Entri yang kemaih dan menghiburkan. Semoga Berjaya dalam contest Contest Review Lynk.my

    ReplyDelete
  15. selamat maju jaya... makan kacang best gak... hehe

    ReplyDelete
  16. semoga berjaya untuk contest ini.....dan salam perkenalan daripada saya...Contest Review Lynk.my 2015

    ReplyDelete
  17. salam jugak bro keladi...keladi ikat tepi 1..

    ReplyDelete

loading...